بازیکنان نفت در کار حمله بسیار خوب ظاهر شدند 

بازیکنان نفت در کار حمله بسیار خوب ظاهر شدند 

به گزارش خبرنگار مهر، حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و تماشاچیان از این بازی لذت برد

به گزارش خبرنگار مهر، حماد سامری عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و تماشاچیان از این بازی لذت بردند. قول داده بودیم در دور بازگشت، بازیهای خوب و با کیفیت تری را انجام دهیم و فکر کنم بازی امروز نیز از جمله همین بازیها بود.

وی اظهار کرد: بازی با کیفیتی بود. در بخش حمله تیم خیلی راضی هستم البته در دفاع می توانیم خیلی بهتر از این باشیم و به طور قطع بازیهای بعدی را بهتر و با کیفیت تر بازی می کنیم.

سامری در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: ما سه بازی حساس و سخت را با تیمهای پتروشیمی، شهرداری تبریز و مهرام تهران در پیش رو داریم و برای این بازیها خودمان را آماده کرده ایم تا بتوانیم در این بازیها بهتر از نیم فصل امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور امروز از ساعت ۱۶ تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در نخستین بازی از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در سالن ۱۷ شهریور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۹۶ بر ۸۰ به سود نفتی ها خاتمه یافت.